Görünen o ki bolluk çağı, ruhun açlığını gidermiyor. Yalnız kalabalıklar, içlerinin sızısını dindirmek için alışveriş merkezlerinde geziyor ve eğlenceli romanlar okuyor.
Gençlik kitabı olmasına ve klişe hikayelerden birisi gibi olmasına rağmen bende çok büyük bir etki bıraktı. Gözyaşlarımı zor tuttum diyebilirim. Anlatımın doğallığı ve sadeliği beni içine çekti.