Önyargıyla başladığım bu kitabı bir solukta bitirdim. Cinayetin haklı sebebi olur mu dersin ama öyle bir kurgu yapmış ki kafanda kendini sorgularken buluyorsun. Resmen öldürmemiş, adamı öldürmeye sevk etmişler. Çok güzel bir anlatımı vardı. Tavsiye edilir.