İnsanlar her zaman birilerini ötekileştirmeye meyillidir. Bu her ne kadar doğru olmasa da doğalarında var. Kimi zaman fakir diye kimi zaman cahil diye bu kitapta da renginden ötürü. O kadar naif bir anlatımla yazılmış ki heyecan olmasa da sevgi, dürüstlük iyiliğe bakış insanın elinden bırakası gelmiyor. İnsanlara bakışınızı değiştirecek, anlatımıyla içinizi ısıtacak bir kitap lütfen okuyun.