Ben yapacak yorum bulamıyorum. Söyleyecek sözüm de yok her şey ne güzel gidiyordu o son beni mahvetti… Yani cidden… Bir of çeksem karşıki dağlar yıkılır modundayım.
Ne düşünmem gerektiğini bilemiyorum. Pim’in yaşadıkları çok ağır. Ama Pim aynı zamanda çok güçlü, pes ettim dediği anlarda bile çok güçlü. Her şey düzelmeye başlarken çok kötü bitti.