Başarmıştık. Herkese, her şeye ve yaşadığımız onca olumsuzluğa inat biz olmayı başarmıştık. Çoğu zaman bunlar imkânsız gibi görünmüştü ama biz o, imkânsız kavramını yıkarak başarmıştık.
Biliyorum, bir kişiyle aramda geçen bir konuşmayı paylaşmam doğru deyil. Ama artık gerçekten sıktı. Cidden bu aldığım kaçıncı saçma sapan mesaj saymıyorum artık. Burası bir kitap platformu ve ben burada böyle sapık insanların olmasını hazmedemiyorum. Bıktım artık.. Sizden ricam bu sayfayı şikayet etmeniz. Benim gibi diğerlerinin başını da ağrıtmasın böyle kitaplarla alakası olmayan sapık insanlar.