Bᵕ̈

Bᵕ̈
@fallingtheedarknesss
Safe place︎ ____________________________ Sadece kitaplarla ilgili mesajlara cevap veriyorum.
"Kimsesizliğimde hep yanımda olduğun için teşekkür ederim." Evet, nefretimi sevgiye dönüştürmeyi başaran tek şey, yağmur olmuştu. Kimse beni görmezken yaralarımı görüp bana ağlayan yağmuru sevdim.
Sayfa 362·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ben hiçbir zaman saf iyi veya masum biri olmadım. Lakin dibine kadar kirli bir günahkâr da olmadım. Ben hep griydim çünkü içimde siyahı da beyazı da taşıyordum.
Sayfa 316·Kitabı okudu
Ben kendimden vazgeçmişken o, benden hiç vazgeçmemişti.
Sayfa 308·Kitabı okudu
"Teşekkür ederim, beni benden daha çok sevdiğin için çok teşekkür ederim."
Sayfa 308·Kitabı okudu
En çok sevdiklerimiz kanatır bizi derler. Ben hep kendi yaralarımı görmüşken kanattıklarıma gözlerimi yummuşum.
Sayfa 297·Kitabı okudu