"Kimsesizliğimde hep yanımda olduğun için teşekkür ederim." Evet, nefretimi sevgiye dönüştürmeyi başaran tek şey, yağmur olmuştu. Kimse beni görmezken yaralarımı görüp bana ağlayan yağmuru sevdim.
Ben hiçbir zaman saf iyi veya masum biri olmadım. Lakin dibine kadar kirli bir günahkâr da olmadım. Ben hep griydim çünkü içimde siyahı da beyazı da taşıyordum.