Bᵕ̈

Bᵕ̈
@fallingtheedarknesss
Safe place︎ ____________________________ Sadece kitaplarla ilgili mesajlara cevap veriyorum.
Benden uzakta nefes almaya devam etsin ama benim yakınımda değil.
Sayfa 47·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Böyle mi öleceğim? Yalnız başıma ve kimsesiz. Evet, yine kimsesiz.
Sayfa 10·Kitabı okudu
Yağmurun bile yıkayamadığı bu kadar kiri, kimler bulaştırarak ruhumu kirletti?
Sayfa 8·Kitabı okudu
Kendi kimsesizliğimin içinde yaşam savaşı verirken hayatın bana öğrettiği sadece iki şey olmuştu: Nefret ve acı.
Sayfa 7·Kitabı okudu
Ben ağlarken güldüm, kanarken güldüm, acırken güldüm çünkü kimse bana mutluyken gülmeyi öğretmedi.
Sayfa 7·Kitabı okudu