Bu sene Samsung müziğe acayip sardigim halde spoti tahtını korumuş kral adamlar ya, asla fangirl lukten kurtulamiyacagim sanırım...🥳🥳😻
DİKKAT DİKKAT BU MESAJ DARKROMANCE OKUYUCULARI KIZLAR İÇİNDİR kanka olalım mı beraber okuruz pdf paylaşımı yaparız fictional erkekleri aramızda döneriz ayrıca birlikte Twilight vampir günlükleri Supernatural ve 7383747373 tane dizi film izleyebiliriz fangirl bff arıyorum 🫶🫶🫶🫶🫶
Alıntı
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Tamamdır smut yoksa okumam diyen küçük kız Tamamdır yazara toz kondurmayan fangirl Tamamdır feminizm diye zırlayıp kadın aşağılayan influncer yazar Tamamdır roman boş, biraz bilgi içerikli kitap okuyun diyen niçenin eniştesi Tamamdır özgürlük adı altında sapkınlık pazarlayan kitap sektörü Tamamdır bunu okumadıysan kitapseverim deme diyen bilirkişi abla Tamamdır kitap altını çizdik diye vatan haini ilan eden cleangirl Tamamdır bu kadar kitabı okuyup filozof mu olacaksınız diyen 1 hücreli Tamamdır yazarla foto diyip fotoğrafını paylaşmayı linçsiz hale getiren 1k sakinleri
Edebiyat
Neden Bu Seriyi Daha Çok Sevdim/HoO Ranking
Sene bitmeden bu yazıyı yazmak istiyorum öncelikle çünkü bayadır aklımdaydı. (Yazamadım...) Aslında daha önce yazdım fakat şimdi geçireceğimm. Umarım hoşunuza gider<3 Normalde ileti atmayı pek sevmiyorum fakat bu konu hakkında söyleyecek çok şeyim olduğunu hissettiğim için bu yazıyı yazmaya karar verdim. Pint gibi fandom'larda rahatlıkla vakit geçirebildiğim uygulamalarda-çok severim bu arada insanların falan görüşlerini okumak çok hoşuma gidiyor- HoO serisinde birşeylerin eksik olduğu, pjo gibi hissettirmediği gibi yorumlar gördüm. Fakat bu seri bana gerçekten daha sıcak, daha samimi ve daha güzel hissettirdi. Ayrıca çok daha fazla bağ kurdum. Elimden geldiğince fark ettiğim nedenlerini size de anlatmaya çalışacağım <3 ~~~~~~~ Öncelikle bakış açısıyla başlamak istiyorum. (Biliyorum, şimdiye kadarki tüm incelemelerde de aynı konudan ÇOKÇA bahsettim.) Sebebini tam olarak anlayamasam da çoğunluğun aksine tanrısal bakış açısını 1. kişiden daha çok seviyorum. Percy'nin anlatımı gerçekten eğlenceliydi, evet fakat diğer karakterlerin hislerini anlayamıyorduk. Bu kitaptaki çok kişili bakış açısını sevmemin sebebi biraz da bu sanırım. Herkesin ne düşündüğü, ne hissettiği hakkında fikir sahibi olabiliyoruz. Bu da kişiliklerini anlamamıza katkı sağlıyor. Okumayı sevmemin temel sebeplerinden biri de sanırsam bu zaten. Beni "Ne yaşandı?"dan çok karakterlerin buna tepkisi ne oldu, bu onların hangi özelliğini gösteriyor ya da onu ileride nasıl etkileyecek gibi düşünceler etkiliyor. Takip ettiğim inanılmaz tatlı bir fangirl hesabı var, yoruma da link bırakırım. Onun Kayıp Kahraman maraton videosunda Leo'nun geçmişini onun bakış açısından öğrendiğimiz kısma gelince "Normalde başkalarına anlatmayacağı bu gibi hikayeleri görmemiz için çok kişili bakış açısının çok faydalı olduğu gibi birşey
percy jackson
Kadın dedektif?
Düşündüm de kadınlar erkeklere göre daha detaycı daha kurgucu değil mi acaba bu özellikleri onları davalara yakınlaştırırmı yoksa âlakasız noktalara mı götürür, bunla alakalı bi polisiye roman var mı acaba ?
Edebiyat
fangirl era elveda.........