Davut DURMAZ
Takip Et
Davut DURMAZ
@fanilerden_biri
Sıkı Okur
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيمِ "Her_nasip_vaktine_esirdir."
TCDD
Saadet-i Ebediyye
Dar-ı Dünya, 1 Mayıs
125 okur puanı
Nisan 2020 tarihinde katıldı
93
Kitap
60
Takip edilen
135
Takipçi
4
İnceleme
155
Alıntı
186
İleti
Kitapları
Duvar
Tekrar Paylaşımlar
Yorumlar
S
@Satirsatirhayat_
·
Sizi okurken çok hüzünlendiren kitap?🐢
Mini Anket
Davut DURMAZ
Çilekeş Müslümanlar
,
bkmkitapcom
@bkmkitap
·
Reklam
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
i.
@asilayy
·
Bulan var mı?
"Bütün hayatımız boyunca beklediğimiz ve nereden geleceğini bilmediğimiz huzuru arıyoruz."
Kitabı okudu
Kinyas ve Kayra
Hakan Günday
Davut DURMAZ isimli okura yanıt verildi
Davut DURMAZ
@coldprincess Rica ederim, huzurunuz eksik olmasın, tefekkürünüz daim olsun.
i.
@asilayy
·
Bulan var mı?
"Bütün hayatımız boyunca beklediğimiz ve nereden geleceğini bilmediğimiz huzuru arıyoruz."
Kitabı okudu
Kinyas ve Kayra
Hakan Günday
Davut DURMAZ isimli okura yanıt verildi
Davut DURMAZ
@coldprincess Bu geçici olmaz mı, huzuru bulduğumuz şeyin bitmesi, tükenmesi veya gitmesi ile tekrar eski halimize dönmüş olmaz mıyız, evet insanoğlu, her zaman huzurlu olamıyor maalesef. Bazen bir dem muhabbet, bir çocun tebessümü, hoşumuza giden yaptığımız herhangi bir şey mutlu edebiliyor bu da tekrar huzur ile bakmamıza vesile oluyor. Belki de o aradığımız şey huzur değil de bizde eksikliğini hissettiğimiz başka bir şeydir, sevgi, aşk, mutluluk bunlardan biri veya başka bir şey, bazen bir hüznün verdiği huzur da olabililiyor, onun eksikliği bile huzursuz edebiliyor, olamaz mı. Bakış açınız güzel farklı pencerelerden bakmak, çok güzel bir şeydir diye düşünüyorum. Eserlerin bir güzel yanı da bu, yazar bir şey anlatır her okuyucu kendi pencersinden bakar. Vesselâm
Takip Önerileri
i.
@asilayy
·
Bulan var mı?
"Bütün hayatımız boyunca beklediğimiz ve nereden geleceğini bilmediğimiz huzuru arıyoruz."
Kitabı okudu
Kinyas ve Kayra
Hakan Günday
Davut DURMAZ
Sanırım yaptığımız yanlışlık da huzuru aramak, huzuru bulma çabasına girmektir. Oysa huzuru biz katmalıyız kendimize, çevremize, bir şeye veya birine, bulunduğumuz durumlara ve duygulara. Tıpkı Tolstoy'un dediği gibi; "Her sabah uyandığımızda hatırlamamız gereken şey, mutluluğun başka yerde değil sadece kendi yüreğimizde olduğudur. Çünkü huzurun kaynağı dışımızda değil içimizdedir."
Kayra
@Kyrgns
·
Bir bayrama daha sensiz girmek varmış.. Söylesene sen yokken bayram kutlanır mı?
Ramazan Bayramı
Davut DURMAZ
Belki kaybettiklerimiz olmayabilir yanımızda, yerlerini de hiçbir şey dolduramaz belki ama bizde olan değerleri ve bize kattıkları değerleri ile olanlarla kalanlarla o tebessümü o mutluluğu paylaşabiliriz, yaşayabiliriz. Tebessümleriniz eksik olmasın, mutluluğunuz daim olsun, bayramınız kutlu olsun. Hayırlı bayramlar
İleri