Eve varıp zili çaldığımda saat üç buçuktu.Kapının açılmasını beklerken gözüm zildeki isme takıldı:
Adem Toprak
Kız kardeşim Esma bunu o süslü el yazısı ile yazmıştı. Istemeye istemeye."Biz de burda oturuyoruz, değil mi?"diye homurdanmıştı.Niye sadece babamın adını yazıyoruz?"