Çok sevdim, çok üzüldüm. Hayatın karşılaşmalar ve diyaloglar ile nasıl harika ve çekilmez olabileceğini hissettirdi. 5 yıldır kitaplığımda okunmayı beklediğine üzülsem de, sanırım bu kitabın benim için zamanı bu zamandı..
Doğrusu filmi izledikten sonra çok etkilenince kitabı merak ederek satın almıştım. Filmde benzerliklerin ve kitaba göre değiştirilmiş parçaların olması her ikisinden de zevk almayı kolaylaştırıyor. Gerçek ve gerçek olmayanın arasındaki çizginin muğlaklığı ve beklenmedik gelişmeler hoşuma gitti. Okuması zevkli bir kitaptı.