İnsanoğlunun kendine sağlayacağı en büyük yararın merak, araştırma ve ilgi olduğunu öğrendiğimden beri her şeyi araştırıyorum öğreniyorum. Görmeden öğrenemez, öğrenmeden yaşayamayız.
Yavru deve annesine sormuş:Anne bizim niye hörgücümüz var?
"Yavrum" demiş anne "çöl sıcağında susuzluğa dayanalım diye ."
"Peki anne" demiş "bizim toynaklarımız niye bu kadr geniş?"
"Yavum" demiş "çölde ayaklarımız kuma batmasın diye" Anne bizim
boynumuz niye bu kadar uzun? "Yavrum" demiş "çölde uzaktan gelen tehlikeleri görebilelim diye" "Peki anne Allah aşkına bizim hayvanat bahçesinde ne işimiz var?
"Ne gülüyorsun deli gibi" deriz ya aslında psikolojik problemi olanların %90'ı somurtur. Aklınızda hiçbir şey yoksa gülümseyin, herkes "Ne düşünüyorsunuz" diye merak eder. Gülümsemek zeka belirtisidir.