“Güzel kızım, olmayacağını biliyordun ama oldurabilmeyi ne çok istedin. Yılgın ve yıkık bir umutla yürüdün tüm yolları. İçinde hiç susturamadığın o müzikle bir parlayıp bir söndün karanlıklarda. Kaybetmedin ama kazanmadın da. Hayat biraz böyledir, bilirsin. En iyi sen bilirsin.”