"Nasıl kolayca söyleyiveriyor bunu. Sevmek! Kelimelere herkes kendine göre bir anlam, bir değer veriyor galiba. Bu değerler aynı olmadıkça iki kişi iki ayrı dil konuşuyormuş gibi olmuyor mu?"
"-Yoksuldan çalıp Tanrıya verdi!
-Tanrıya değil, bilirsin. Hem ben çalmadım.
-Ama verdiğin para çalınmış paraydı.
-Ne yapsın insan, kaldırıp denize mi atsın kendini? Bu dünyada onun başka türlüsü yok!
-Var. Alın terinin kazandığı...
-Sus, onları da bilirim. Çalamadıkları, kolayını bilmedikleri için terlerler....