Fatıma

Bence insanın adı onunla en az ilgili olan yanıdır. Doğar doğmaz, o bilmeden başkaları veriyor. Ama yapışıp kalıyor ona. Onsuz olamıyor.
Sayfa 76·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Laf atarlar. O zaman insana dünyada en kötü şey kadın yaratılmakmış gibi gelir.
Sayfa 76·Kitabı okudu
Sevgi dedikleri bu iç karışıklığı, bu özlem mi yoksa?
Sayfa 70·Kitabı okudu
Bilinçsiz biri olduğundan başka görünme isteği miydi bu? Başkalarında en çok iğrendiğini yapmıştı.
Sayfa 66·Kitabı okudu
Her şeyi birden görmeye kalkarsak hiçbir şey göremeyiz.
Sayfa 65·Kitabı okudu