Bir kaç ay önce ankaraya giderken otobüste üniversiteden yeni mezun bir gençle denk geldik. Kısa bir sohbetten sonra elimdeki kitaba bakarak "boş zamanlarınızda kitap mı okuyorsunuz?" Diye sordu. "kitap okunan zaman en iyi değerlenmiş zamandır. Kitap okuyarak geçen zamana boş zaman diyemezsin" dediğimde şaşkın yüzüme baktı delirmiş bu adam der gibiydi. Yol boyunca ve ayrılırken (yaklaşık iki buçuk saat) bir daha da benle hiç konuşmadı.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Geçen gün sitede bir ileti gördüm. Bir okul müdürümüz okulu için kitap istiyordu. Onun bi ricası üzerine okuluna kitaplar göndermek istiyorum lakin o iletiyi şimdi bulamıyorum. Acaba siz değerli dostlarımdan o iletiyi hatırlayan var mı?