Fatma Özdemir

Arkadaşlar uyuyamıyorum olmuyor aklım onca insanın ölümünü,insanların kendi cenazelerini taşımalarını,insanların kefensiz gömülmesini almıyor bu insanlara öldükten sonra bile 2 metre kumaş parçası çok görüldü öldük,öldürüldük bana her şey düzelecek ya da sabır dilemeyin ben bunları aşamıyorum gördüklerimi,duyduklarımı unutmam mümkün değil bu ülkede insan yaşamı çok ucuz bittik arkadaşlar bittik!!!!
Reklam
acı geçiyor acı geçiyor acı elbette geçiyor acı çekmiş olmak geçmiyor. "Kemal Varol
Hayatı ertelemem diyordum deprem sonrası canım ne isterse onu yaparım diye düşündüm ama ortada ne hevesim kaldı ne de ben nasılsın diye soruyor arkadaşlarım ölmedim yaşıyorum ama ben eski ben değilim gördüklerimi duyduklarımı asla unutmayacağım eğer bir gün unutacak olursam buna ömrüm yetmesin biliyorum ben unutursam benim yaşadıklarımı diğer insanlarda yaşayacak o yüzden unutmak istemiyorum hayatımızı bir süre normale döndürmeyelim zaten vicdanı olan dönemez değişelim değiştirelim akla ve bilime daha çok inanalım inanın biz yaşadığımız hayattan çok daha iyilerini hak ediyoruz o yüzden değiştirelim algımızı bu kader değildi bu katliamdı insanların çoğu enkaz altında donarak öldü milyonlar verip ev yerine mezarlar aldık aldırıldık o yüzden lütfen unutmayalım unutturmayalım !🙏
Bir bebeğin boğulmakta olduğunu görürseniz suya atlayıp onu kurtarırsınız. İkinci ve üçüncü bebek için de aynısını yaparsınız. Sonunda boğulan bebekleri kurtarmakla o kadar meşgul hale gelirsiniz ki, kafanızı kaldırıp bebekleri nehre atan biri olduğunu göremezsiniz. Wayne Ellwood
Bugün 11 gün oldu depremin üzerinden atlatmaya çalışıyoruz iyiyiz hayattayız diye şükrediyoruz o gece çorapsız çıktım sabaha kadar farkında olmadım geceleri çorapla uyuyamam ben ama artık uyuyorum her çorapsız anımda o geceye gidiyorum ama üşüyorum diyemiyorum çünkü üşümekten utanıyorum arkadaşlarımız akrabalarımız öldü depremden değil soğuktan öldüler bunları konuşmamız istemiyorlar ama gerçekler bunlar o gece parklarda bankları yaktık lastikleri yaktık kimse ilk iki gün bizim yardımımıza koşmadı toplanan yardım paraları tvdeki milyonlar zenginlerin şovuydu kimse ölen insanları geri getiremeyecek o yüzden bu yardımlar bana samimi gelmiyor. Hiç kimsenin yararlanabileceğinden fazlasını tekeline alma hakkı yoktur; milyonlarca insan açlıktan ölürken, zenginlerin yoksullara verdikleri şeyler, kusursuz bir iyilik değil, kusurlu bir haktır. * 1811 Shelley'in ' Haklar Deklarasyonu' madde 28 *