Arkadaşlar uyuyamıyorum olmuyor aklım onca insanın ölümünü,insanların kendi cenazelerini taşımalarını,insanların kefensiz gömülmesini almıyor bu insanlara öldükten sonra bile 2 metre kumaş parçası çok görüldü öldük,öldürüldük bana her şey düzelecek ya da sabır dilemeyin ben bunları aşamıyorum gördüklerimi,duyduklarımı unutmam mümkün değil bu ülkede insan yaşamı çok ucuz bittik arkadaşlar bittik!!!!