Gerçekten Gülşen’in tutuklanmasına çok şaşkınım o kadar kadın öldürülüyor ses yok ,ekonomi bitmiş ve bitap ses yok ,daha dün skandal niteliğinde mafya lideri açıklamalar yaptı kimse neden demiyor şarkıcı Gülşen İmam Hatiplilere “sapık”dedi
diye bütün adliye görevde gerçekten ÜZGÜNÜM ! Kadın cinayetlerine ,yolsuzluklara,hayvan şiddetine tecelli etmeyen “ADALET” Gülşen imam hatiplilere “sapık “ dedi diye tecelli etti bu gün sorguladığım,savunduğum sadece Gülşen değil Gülşen ile beraber ADALET kavramı.