DarkTornado13

black11
Sevdim seni bir kere daha anladım ki susan her şey çok da önemli değildir, bırakıp gitmeler falan değil,.. bildiğin gibi değilim...
Reklam
black11
Seni bugün kendimden sakınıp bir başka kalbe emanet ettim.. Caniçim siyahım... Bugün ne sen vardın nede sendeki ben.. Bugün biz yoktuk sevgili.. Özleyip kavuşamadığım sevip söyleyemediğim miniğim... Seni veda ediyorum...
black11
Susayım en iyisi, yazdıkça kafa çatlatan sancılar giriyor beynime. Şimdi, bir de ‘bir şey olmamış’ oyunculuğu başarılacak, yakınlarıma, tanıdıklara. Ne zamana dek?..
black.11
..düşüncelerime ve bilgilerime de­ğer veriyor ama, duygularımı umursamıyor. Oysa bana gurur veren tek şey bunlar. Herşeyin kay­nağı, bütün gücü ve kuvveti, bütün sevinçleri ve acı­ları veren kalbtir. Benim bildiklerimi herkes bilir ama, bu kalp yalnız benimdir.
black11
Sevgimi nasıl göstereceğimi bilmiyordum.. Madem ki seni seviyorum canına okumam hak.. Madem ki beni sevdin tüm kutsal kitaplardaki türlü belalar sana mustahak.!.