Fatma

Sadece tek bir yaranı iyileştirdiğinde, bu diğer tüm yaralarını iyileştirmen için bir adımdır.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Sen sussan bile, ben seni sessizliğinde duyarım."
Ağlamak için gözden yaş mı akmalı? Dudaklar gülerken, insan ağlayamaz mı? Sevmek için güzele mi bakmalı? Çirkin bir tende güzel bir ruh, kalbi bağlayamaz mı? Hasret; özlenenden uzak mı kalmaktır? Özlenen yakındayken hicran duyulamaz mı? Hırsızlık; para, mal mı çalmaktır? Saadet çalmak, hırsızlık olamaz mı? Solması için gülü dalından mı koparmalı? Pembe bir gonca iken gül dalında solmaz mı? Öldürmek için silah, hançer mi olmalı? Saçlar bağ, gözler silah, gülüş kurşun olamaz mı? Victor Hugo
İyi değilim ama kötü de değilim. Havanın kapalı olup da yağamaması gibi. Sevinemiyorsun da üzülemiyorsun da. Böyle içinde bir şey eksik de anlayamıyorsun ama biliyorsun bunu. Arada kalmışlık, hiçlik, nedensizlik ve nereye gittiğini bilememezlik. Bir karmaşanın içindeymiş gibi.
"Papatyalar koparıldıktan sonra kokarlarmış. Garip şey dimi? Bir ölümün bu kadar güzel kokması."