Fatma

hafızadan silinse de kalpten silinmez ama yazık ki yok beni anacak bir sevgili gözlerim daldı kaldı o yola gönlümü şad atacak bu mektup gelmedi dedim ki gözden ne kadar Irak olursa gönülden de o kadar çabuk silinir ölmem gerek kurtulmam için ne dertmiş böyle ,günden güne çetinleşiyor şiir söyledim ki kaldırayım kalbimden aşkının ağır kederini onun yüzünden doğdu şiir kime söyleyeceğim aşkına sitemimi Bir haber gelirse uzaklardan hemen sorun kimdendir diye ondan değilse getirdikleri haber deyin ki çok oldu o kadın buradan gideli
Sayfa 54·Kitabı okuyor
Şiir
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
seni gördüm,âh ne görüştü o, âh! ne yaralayıcı,ne incitici şüphe yok, unutmuşsun o yemini madem öyle , benimle işin neydi? nasıl bir aşktır bu gönlümdeki ne bekleyebilrim bu aşktan ben kaçıyorsun benden yine seni arzulayarak boş yere uğraşıyorum ben Kader eğer ayırmışsa beni senden çözerim kaderim düğününü, ne var bunda korkmuyor ki bu aşk sonunda dünyayla arama bir perde çekecek topraktan benim sessiz , gözlerden uzak köşemi hatıralarla doldurdum sen şiirim duygularımın alevidir sen şair ettin beni sen
Sayfa 50·Kitabı okuyor
Şiir
doldur kadehi ey gönül sırdaşım onun kanıyla doldur kadehi öyle sarhoş oldum ki şarabın coşkusuyla yeniden anlatacağım onun beni nasıl büyülediğini bir ateş olup yaktı gönlümü, canımı aşk çölünün enginliğinde kayboldum sarhoştum,aşk sarhoşuydum, naz sarhoşuydum bir adam geldj çaldı taş kalbimi katlanılmaz bir azap verdi bana o terk ettin onu bilmiyorum kimdi uçup gitti sarhoşluğum ey gönül sırdaşım bir daha doldur kadehi kan ver ...o kendine tapanın kalbinin kanından ver ki sona erdireyim bu hikayeyi
Sayfa 49·Kitabı okuyor
Şiir
biliyorum, unutmuş beni ben de silip atacağım gönlümden onu bir kadeh... demek varlığımdan bihaber bir kadeh, hatıramdan silinceye dek onu
Sayfa 42·Kitabı okuyor
Şiir
Veda
gidiyorum yorgun, solgun, gözü yaşlı kendi virâneme Tanrı şahit, gidiyorum şehrinizden perişan ve divane gönlümle alıp götürüyorum, o uzak noktaya arındıracağım onu günahın renklerinden aşkın lekesinden yokluğa götüren yersiz isteklerden alıp götürüyorum, senden uzak kalsın diye senden, ey boş umudun cilvesi alıp götürüyorum onu, diri diri gömeyim de kalmasın gayrı kavuşma hevesi âh bırak bırak kaçıp kurtulayım senden, iyi günahın çoşkun pınarı en iyisi bu belki de, senden sakınayım Tanrı şahit, mutluluk goncasıydım gelip dalımdan kopardı beni aşkın eli ah alevine döndüm, ne acı dudaklarım, o dudaklarla bir daha birleşmedi ayağımı bağladı sonunda yolculuk bağı gidiyorum, dudaklarımda gülümseme, bağrımda kan gidiyorum, çek elini gönlümden ey, hiçbir şey vermeyen, boş umut. Tahran
Sayfa 38·Kitabı okuyor
Şiir