📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Geçmişinde yüksek uygarlık içinde yaşamamış insanların anlayamayacağı mutlak bir yalnızlık içinde, orada tam üç yıl geçirdim. Sonrasında artık yalnızlığa dayanamaz oldum. Çıldıracak gibiydim.
Ne fark ederdi ki zaten ? Herkes ölüyordu nasıl olsa; iyisi de kötüsü de, güçlüsü de zayıfı da , hayata dört elle sarılanı da yaşamı aşağılayanı da..Herkes göçüp gidiyordu. Her şey göçüp gidiyordu.