Yüreğideliziyan

Yüreğideliziyan
@fatmaclk_
Yazık olur bu düş yarı kalırsa..
Merhem kullanmıyor olmam, yaralarım olmadığı anlamına gelmez.. Çalıkuşu
Reklam
Louis Aragon Ve insan kırar göğsüne bastırırken sevdiği şeyi..
Ben yürüdüğüm düz yoldan da razıydım Zirvesine göz dikmedim dağların Takılıp düştüğüm bu çitler niye?
Tam da bu yüzden insanların çoğu kendilerini en mutlu hissettikleri demlerde aldatılmıyorlar mıydı?
"Zannetme hevesleri fark etme iştiyaklarından önde giden insanlar, sahip olageldikleri zanlar sayesinde mutluysalar, hakikati araştırma ihtiyacı hissetmiyorlardı."
Reklam