F. D. K.

F. D. K.
@fatmadikbas
Ölenleri unutma Ama Yaşayan var ise Onu sev Sev ama
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Unutmayın Ki Yaşam Öldüresiye güzel değildir.
Ağlamak Unutmak kadar kolaydır inan Sevin ağlayabiliyorsan Sevin ağlıyorsan Gül ağlayabiliyorum ben diye Gül ağlıyorum ağlıyorum diye Sana bir şey yapamam Ağlayamıyorsan
Ya çok sevdiğimden, Ya da seni inandıramayınca Bir dava açtım. Yargılama aşk katında sürdü Ve savunma hakkını Sonsuza sınırladım. Duruşmada yalnız gözlerdir tanık, Eller, kollar bağlanmamıştır.. Yolunda karar aldım. Sevide de, kinde de -Bir üstü olmadığından- Temyiz yolunu kapadım. Taraflardan sen, özgür cezaya.. Ben, ağır cezaya çarptırılmıştır.. Cezayı onayladım. Bu davalısız, davacısız yargılamada Seni bensizliğe, beni sensizliğe bırakma kararı alınmıştır, Duruşma kapanmıştır. Ne kâğıt yırttım, Ne kalem kırdım.. Aldım kalemi elime, Bu dava dosyasını yazdım.
Gidecektim Söze daldım kaldım. Yarısını gitmek aldı Yarısını kalmak aldı Sustum durdum Sözler havada kaldı.