Beni bundan böyle
Beklese beklese
Hüzün bekler,
Çağırsa çağırsa
Hüzün.
Neden mi?
Neden olacak..
O kadar gezilip görüldü ki..
Hep ben bir şeyden,
Bir yerden,
Bir kimseden uzaktaydım
Ve kendimden.
Ölüm beklemez beni..
Çünkü ben gene de
Bir şeye,
Bir yere,
Ya da bir kimseye giderken de
Kendimden uzakta olacağım.
İşte
Bunun adı hüzündür.