Yamyamlık hikayeleri duyardım. Söylentiye göre yamyamlık yaparken yakalananlar, herkesin önünde idam edilirmiş. Ben hiç halka açık infaz görmedim ama görsem de şaşırmazdım. Her gün kabus gibiydi. Söylemesi bile korkutucu ama sokaklarda cesetler görmeye alışmıştım. Bazen can mı veriyorlar yoksa zaten ölmüşler mi ayırt edemezdim. En kötüsü de umursayacak enerjimin olmamasıydı.
Açlıktan ölmek üzereyken burnunuzla dudaklarınızdaki bütün yağı kaybedersiniz. Dudaklarınız dümdüz kalınca dişleriniz hırlayan bir köpeğinki gibi ortaya çıkar, burnunuz bir çift burun deliğine dönüşür. Bunları bilmemeyi dilerdim ama maalesef biliyorum.