Nedense okuduğum kitapları aradan belli bir süre geçince tekrar okumak bana daha verimli geliyor. Sanırım bunun temel sebepleri belli bir bilgi birikimine,tecrübeye zamanla sahip olmak.Tabi bunu bazı kitaplar için söyleyemem.Onlar ya hayatınızın merkezine oturur ya da aslında içten içe farkında olduğunuz durumları tokat gibi yüzünüze çarpar.