Ahmet Ümit’ in en akıcı kitabı diyebilirim. Aslında bakarsak yazarımız ülke/ülkemizin sorunlarınada değinmiş. Çokta güzel olmuş.
Kitapta geçen :
(spoiler)"Ülkeler arasındaki sınırdan bahsetmiyorum.. Şerefle şerefsizlik arasındaki sınırdan bahsediyorum, vicdanla vicdansızlık, haysiyetle haysiyetsizlik, dürüstlükle alçaklık arasındaki sınırdan.”
günümüzde algısını yitirmiş konu/konulardan bahsediliyor olması dikkatimi çekti. Yazarımıza emekleri için teşekkür ederim.
Dilerimki toplumumuzda sınırları bilen bilinçli , ahlaklı ..vb. vatandaşlardan oluruz.
.."Hayat arkadaşı ha. Güzel, sevindim buna.
Bazı insanlar bize iyi gelir; gülüşleri dünyamızı aydınlatır, sesleri içimizi ısıtır, bakışları yaşama sevinci verir. Bazı insanlar şifadır Nevzat Bey. İnanın abartmıyorum, böyle insanlarla karşılaşmak büyük şans.
Şimdi anlıyorum bu kadar iyi görünmenizin nedenini."..
.."Yaşlandık artık, ayakkabının üzerindeki biraz çamur kimin umurunda," dedim.
"Böyle söyleme," diye karşılık verdi Jiazhen. "Yaşlansan da hâlâ İNSANSIN. Temiz olmak İNSANLARIN işidir."..