Bazı geceler dua edip Allah'tan beni ondan kurtarmasını diliyorum. Bütün kalbimle... Bu garip bir şey biliyor musun... Ölmeyi dilemek gibi... O kalbimden çıktığında yaşayamazmışım gibi geliyor... Ben gerçekten zavallıyım.
Galiba o anda, hayatımın değişeceğini hissetmiştim, bunu anlatmak çok zor, o gülüş ve hemen ardından gelen o tutuşun bir başlangıç olduğunu nasıl anlamış olduğumu anlatamam, sadece anlamıştım işte.