📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Geçmez,biliyorum.Ben düşmedim,bir yerlerimi kesmedim,kolum kırılmadı.Ben kötü bir hastalığa yakalanmadım,kabustan uyanmadım.Bendeki yara değil;kesik,kırık korku… öyle bir şey değil.Bendeki sürekli boşluktan düşüyormuşum hissi,Devamlı koşuyor ama bir yere varamıyormuşum gibi.Bu geçmez!
"Sana kızgın değilim.
Sana kızmayacak kadar seni
iyi tanıyorum. Sonra seni
seviyorum. Neden sevdiğimi
bilmeden seviyorum. Bu sevgiyi
her gittiğim yere beraber
götüreceğim. Hoşça kal."