"Kitapları kağıt parçasından ibaret gören insanları anlamıyordum ve asla anlamayacaktım. Kitaplar başka bir boyuta geçişin kapısıydı. Acımasız gerçeklerden vicdanlı hayallere kaçış köprüsüydü bana göre. Aşkın ne olduğunu kitaplarda bulmuş, dostluğu kitaplarda yaşamıştım."