"Kitapları kağıt parçasından ibaret gören insanları anlamıyordum ve asla anlamayacaktım. Kitaplar başka bir boyuta geçişin kapısıydı. Acımasız gerçeklerden vicdanlı hayallere kaçış köprüsüydü bana göre. Aşkın ne olduğunu kitaplarda bulmuş, dostluğu kitaplarda yaşamıştım."
Bir kelebeğin kanadındaydı mutluluk...
Ya da bir ağacın kavuğunda...
Bir annenin avuçları arasında,
bir çocuğun sevinç çığlığında...
Bazen de sevdiceğinin dudağının kenarında...
Arayıp bulmak bize düştü.
Hayat , ıskalamak için çok kısa...