Fatoş

Fatoş
@fatosarsln
Kendi insanlığımı,kendi haklarımı unuttum.Hayatımı başkalarının saadetine vakfettim.Kendimi kendi ihtiyarımla en basit emellerden,zevklerden mahrum ettim.
Sayfa 26·Kitabı okudu
Reklam
Acımak… Ben insan ruhlarındaki derinliğin ancak onunla ölçülebileceğine kaniyim. Evet, dibi görünmeyen kuyulara atılan taş nasıl çıkardığı sesle onların derinliğini gösterirse başkalarının elemi de bizim yüreklerimize düştüğü zaman çıkardığı sesle bize kendimizi, insanlığımızın derecesini öğretir… Fikrimce yalnız doğruluk hastalığı, bir hak ve hakikat meselesi etrafında toplanmak kabiliyeti, bir cemiyeti mesut etmeye kâfi gelemez… Bunun için acımak, birbirimizin feryadını, iniltisini duyabilmek de lazım!
Sayfa 12·Kitabı okudu
Seninle yaşadığım hiçbir şeyi unutmadım…
Sayfa 49·Kitabı okudu
Evet,oydu,ona daima sadık kalan,sessizce seven kadın onunla gelmişti,ona gelmişti
Sayfa 40·Kitabı okudu
Seni tanıdığım günden beri daima sana ait oldum.
Sayfa 39·Kitabı okudu
Reklam