Dramayi da çok sevmem aslında. Hayat bir çok insana bir çok şeyi altın tepside sunar, çok şükür rabbim bana tepsiyi de sen kendin al Fatoş demiş. Ama mücadele etmenin de güzel yanları var. Kendini keşfediyorsun. Hayat bok gibi ama dalga geçmeyi öğreniyorsun... Bu hayatta kendini bile çok fazla ciddiye alma sakın... Toprağa karışacak ten bile sana ait değil... ! İyi geceler... 🍂