Yolda bir teyze peçete satıyor.Epey yaşlıca.Adam peçeteyi aldı,parayı uzattı,"çoluk çocuğun yok mu teyze,zor olmuyor mu böyle?"dedi burnunu silerken."Nesi zor oğlum? Allah bana bakıyor daha ne olsun?"dedi gülerek.Şiiri bilmem de veliler sokakta.
"Ben aşktan daima kaçtım.Hiç sevmedim.Belki bir eksiğim oldu.Fakat rahatım.Aşkın kötü tarafı insanlara verdiği zevki eninde sonunda ödetmesidir.Şu veya bu şekilde...Fakat daima ödersiniz.Hiçbir şey olmasa, bir insanın hayatına lüzumundan fazla girersiniz ki bundan daha korkunç bir şey olamaz "