İşte insanların sersemliğine güzel bir örnek: Çoğu kez kendi ektiğimizi biçtiğimiz halde, bahtımız kapandı mı, başımıza gelecek felaketlerin sorumluluğunu gider güneşe, aya ve yıldızlara yükleriz.
Bırak da kendimi, bir aynada gibi, onların içinde seyredeyim, bırak da ufacık göreyim kendimi; çünkü ancak böyle, bir kadının gözlerinde görürsem tanıyabilirim.