Bazen haksız yere bir konu hakkında insanın yapmadığı bir durumdan sorumlu tutulması kadar canını yakan bişi olmaz bu hayatta, bugün bunu tecrübe edindim ve benim bu canımı yakan durum benim en sevdiğim insan tarafından dile getirildi meğer ne çok canını yakıyormuş insanın.Haklı olamama rağmen hep yapıcı oldum yıkıcı olmadım hiçbir şekilde buna rağmen yıkıcı davranılması üzüyor beni, değişik bir duygu sanki insanın kalbinin üzerine bir cisim oturmuşta nefes almasını zorlaştırıyormuş gibi sanırım fazla sevginin ve verilen değerden ötürü dile getirileyemeyen cümlelerden kaynaklıyor bu, insan bedeninin içine ata ata kaldırmıyormuş bir noktadan sonra.Yaşam sona erdiğinde bazı şeylerin değeri anlaşılacak ama o zaman da hayatta olmicam, yaşanınca değeri anlaşılmayan insanın vefat edince isminin caddelere sokaklara verilmesi pek de mantıklı gelmiyor çünkü yaşarken o insanı anlamamış,kendisini ifade ettiğinde anlayışla karşılamamışsın bugün bu satırları yazarak içimi dökerek biraz ferhalamak istiyorum ama yazdıkça daha da fazla yazasım geliyor çünkü kurulan cümleler insanı yaralıyor.Bu akşam değer verdiğim insan benim için Elin Oğlu Kelimesini kullandı....