Fadik K.

Fadik K.
Sanırım var olmak için önce yok olmalıydım. -Sokakta karşılaştığım Goriot Baba sana minnettarım... -Tam zamanlı abla:⁠-⁠) -Aklıma esdikçe buraya bir şey ler yazmayı seviyorum;⁠)
Paramedik
Wan
33 okur puanı
Mart 2022 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Kendimce...
Öfke,tuhaf bir duygu üzgünlüğe benzemiyor.Üzgünlüğü kendi içinde çevrene yansıtmadan yaşayabiliyorsun. Oysa öfke ifade edilmek ister.
Reklam
"Sonunda vefa göstermeyeceksen eğer, başlangıçta göze alma o cefalı işi." -Ehmedé Xani
Bunlar,yalnız insanlar kendilerini sevsinler diye doğmuşlardır.
Sayfa 185 - KYK·Kitabı okudu
Hedeflerden Vazgeçmek yok:)
"Engelleri yollarınızı tıkayan şey ler olarak görmeyin.Onları size uçmayı öğretecek fırsatlar olarak görün.:)" Peyami Safa
Kötüler kıyar zaten babayiğide.Yiğidin yiğide kıydığını kim görmüş zaten.
Sayfa 145 - YKY·Kitabı okudu
Reklam