Fadik K.

Fadik K.
Sanırım var olmak için önce yok olmalıydım. -Sokakta karşılaştığım Goriot Baba sana minnettarım... -Tam zamanlı abla:⁠-⁠) -Aklıma esdikçe buraya bir şey ler yazmayı seviyorum;⁠)
Paramedik
Wan
33 okur puanı
Mart 2022 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap

Fadik K.

, 2023 okuma hedefini güncelledi.
2023 OKUMA HEDEFİ
22/30 kitap - %73 tamamlandı
22 kitap okudu
30 kitap
5,5bin sayfa
4 inceleme
32 alıntı
Reklam
Durmadan okuyorum bu aralar ve kendimi şanslı hissediyorum. Ya bilmeseydim bu kurgu dünyasını nereye kaçardım...
Puan vermedi·160 syf.··
Beğendi
·
2023 6. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 16 Ağustos 2023 00:00
Öyle bir kalem ki okuduğum diğer romanlarında olduğu gibi bu romanında da kaybettim kendimi... Sadece dili ve kurgu bakımından değil toplumsal eleştiriyide oldukça yetkin bir dille ifade ediyor olması romanı daha akıcı bir hale getiriyor.Aklı,kalbi, ruhuyla başka bir yerde olan Raif Efendi biçilen gercekliğin içinde yaşamayan, insanlardan uzak bir karakter... Ah! Maria ne büyük acıydı güven duygunu kaybedip arayış içinde olman. Ah! Raif Efendi hiç beklemezdim 10 senenin içinde Maria'nın olmamasını.Sonlara doğru soluklanarak okumak zorunda kaldım.Ne çok yoruyordu hayat...
Kürk Mantolu MadonnaSabahattin Ali · Yapı Kredi Yayınları · 2025376,4bin okunma

Fadik K.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·160 syf.··
Beğendi
·
3 günde okudu
·
Okunma: 16 Ağustos 2023 00:00
·
2023 6. kitabı
Sabahattin Ali
8.7/10 · 376,4bin okunma
İnsan,bilhassa kadın ve erkek münasebetleri o kadar karmakarışık ve arzularımız,hislerimiz o kadar anlaşılmaz ve bulanık ki,hiç kimse ne yaptığını bilmiyor ve akıntıya kapılıp gidiyor .Ben bunu istemiyorum.Beni yüzde yüz doyurmayan,bana tam manasıyla lüzumlu görünmeyen şeyleri yapmak,beni kendi gözümde küçültüyor...Bilhassa tahamül edemediğim bir şey kadının erkek karşısında her zaman pasif kalmaya mecbur oluşu... Neden ? Niçin daima biz kaçacağız siz kovalayacaksınız ?..Niçin biz daima teslim olacağız ve siz teslim alacaksınız ?Niçin sizin yalvarışlarınızda bile bir tahakküm,bizim reddedişlerimizde bile bir âcz bulunacak?Çocukluğumdan beri buna daima isyan ettim,bunu asla kabul edemedim.
Sayfa 93 - YKY·Kitabı okudu