Fadik K.

Fadik K.
Sanırım var olmak için önce yok olmalıydım. -Sokakta karşılaştığım Goriot Baba sana minnettarım... -Tam zamanlı abla:⁠-⁠) -Aklıma esdikçe buraya bir şey ler yazmayı seviyorum;⁠)
Paramedik
Wan
33 okur puanı
Mart 2022 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap

Fadik K.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·222 syf.·
3 günde okudu
·
2023 5. kitabı
Sabahattin Ali
8.3/10 · 210,8bin okunma
Reklam
Hayat herhalde bir katakülli değildi.Ama neydi?Bu hayatın bir manası olmak icap ederdi. İnsan dünyaya sadece yemek,içmek koynuna birini alıp yatmak için gelmiş olamazdı! Daha büyük ve insanca bir sebep lazımdı.
Sayfa 188 - KYK·Kitabı okudu
"Yahu ,sana acıyorum.Etrafına daha aklı başında insanlar toplayabilirdin!"dedi Fakat o, kurnaz bir gülümseme ile mukabele etti: "Lüzumu yok.aklı başında adamlarla hiç bir iş görülmez.Bize, itirazsız inanacak ve düşünmeden harekete geçecek insanlar lazım!Bu gençleri romantik birtakım emellere bağlamak ,onlara kabadayıca Sergüzeştlerin hasretini duyurmak ve bügünkü hudutları dar gösterip büyük arzularla beslemek ve böylece hepsini avucumun içine almak daha kolay...
Sayfa 188 - YKY·Kitabı okudu