Dünya tuhaf bir döngüye sahipti. Bir yanı gündüz, bir yanı geceydi. Sanki hayatınızın bir dönemide öyleydi. Eğer gündüzü yaşıyorsanız, benim tavsiyem gece için hazırlık yapmaya başlamanızdı. Eğer karanlıkta kalmış gibi hissediyorsanız sabredeceksiniz, güneş her an doğabilirdi. Bütün yazların ardından kışın geleceğiyle kendimi korkutsam da kışların sonunun da bahar olduğunu artık unutmamalıydım.