Fehime

Fehime
@feehime
Hangi ressam verebilir o güzel gözlerinin hakkını.️
NEU| CYPRUS
2 Aralık 2003
52 okur puanı
Haziran 2021 tarihinde katıldı
Belki Yine Gelirim
Dudaklarımı kanatırcasına ısırıyorum günlerdir Her sözcük dilimin ucunda küfre dönüyor çünkü Bir gök gürlese bari diyorum, bir sağnak patlasa Bitse bu sessizlik, bu kirli yapışkanlık bitse Ama bir tufan az mı gelir yoksa yine de Yırtılan ve parçalanan bir şeyler olmalı mutlaka Hiç durmadan yırtılan ve parçalanan bir şeyler. Oysa ne kadar sakin bu sokaklar ve bu kent Ne kadar dingin görünüyor bana şimdi gökyüzü Gidenler nerde kaldılar, özledim gülüşlerini Bir kenti güzelleştiren yalnız onlardı sanki Onlardı çocuklara ve aşka ölesiye bağlanan Kadınları güzelleştiren herhalde onlardı "Tükürsem cinayet sayılır" diyordu birisi Tükürsek cinayet sayılıyor artık Ama nerede kaldılar, özledim gülüşlerini onların. Belki Yine Gelirim
Reklam
Hatırlıyor musun? Çok sevmiştim seni.
Sayfa 17
Aşk
Dema ku şer xelas bû ez ê ji tê re hêjîrên teze berhev bikim, ez ê bi te re bimînim, bi te re bixwînim û di heyrana xweya tavê de te maç bikim... "savaş bitince senin için taze incirler toplayacağım seninle kalacağım seninle okuyacağım ve seni güneşli hayranlığında öpeceğim eğer bulutlar izin verirse" Mohammad Ebrahim Jafari - Gri (Xakestari)
"Çok sevdiğin biri bir gün giderse ne yaparsın?"Diye sormuştum seyyah'a "Eksik kalırım..." demişti. "Özlemek dayanılabilir bir şey. Gerçekten sevince insan, yanındayken de özlüyorsun zaten. Özlemek güzel sevdiğini... Yanındayken bile özlersin. Ama giderse, özlemek değildir o, eksik kalmaktır. Bir gün gidersen seni özlemem Fesleğen. Bil ki eksik kalırım. Hikmet Anıl Öztekin
Yakıp yıktıktan sonra enkazın altında kalan senmişsin gibi bakma bana...
Reklam