Adem

Adem
@feelinglikeK
Ve gerisi pastır ve yıldız tozudur…
Hayattan da ölümden korktuğum kadar korkuyorum. Hangisini seçmeliyim?
Sayfa 143·Kitabı okudu
Reklam
Yalnızlık, özgürlük için ödenen bedeldir.
Sayfa 118·Kitabı okudu
Yalnızlık ise daha da ağırdır, üstelik insan bu yükü tek başına taşımak zorundadır.
Sayfa 115·Kitabı okudu
“Kasvetli Pazar… kollarım çiçeklerle dolu Odamıza girdim yorgun düşmüş kalbimle Gelmeyeceğini biliyordum çünkü Sevgi ve acıyla dolu şarkılar mırıldandım. Tek başımaydım ve ağladım sessizce Fırtınanın uğultuları kulaklarımda çınlarken… Kasvetli Pazar Biliyorum çok acı çektiğim bir pazar günü öleceğim İşte sen o zaman geleceksin, bense çoktan gitmiş olacağım…”
Sayfa 108·Kitabı okudu
Yalnızlık insanın başına gelecek en kötü şey mi yoksa en iyi şey mi? Bu sorunun yanıtı, yanında olanın kim olduğuna bağlı.
Sayfa 103·Kitabı okudu