"İmansızlık başka şeylere benzemiyor.Zulümde,fıskda,kebâirde birer menhus lezzet-i şeytaniye bulunabilir.Fakat imansızlıkta hiçbir cihet-i lezzet yok.Elem içinde elemdir,zulmet içinde zulmettir,azab içinde azaptır."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Bugün bedbaht insanlık, din nimetinden mahrum olmanın sürekli hicran ve felaketlerini bağrı yanarak çekmektedir. Bu acıklı buhranın korkunç neticesidir ki çeyrek asır zarfında iki büyük harbe girmiş ve üçüncüsünün de kapısını çalmak çılgınlığını göstermektedir."