Öfke haklı ya da haksız, anlamlı ya da yararsız değildir. Öfke sadece vardır. “Öfkemde haklı mıyım?” diye sormak, “Susamaya hakkım var mı ki? Ne de olsa az önce su içtim; demek ki susamaya hakkım yok. Zaten şu an su içmeyeceksem susamamın ne anlamı var?” demeye benzer.