withcarpediem

📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

withcarpediem

, bir kitap okudu
7/10
·135 syf.··
6 saatte okudu
·
2023 3. kitabı
Alice Clayton
7/10 · 4 okunma
7/10
·352 syf.··
2023 1. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 02 Ocak 2023 01:40
Yani aslında ilk kitabı biraz uzatsaymış bu kitaba hiç gerek yokmuş. Olaylar çok yavaş ilerledi, hatta kitapta pek olay da olduğu söylenemez. Simon ve Caroline'ın ilişkilerinin gelişimi güzeldi. Caroline'ın içine atıp atıp sonrasında bir yerde patlayacağı belliydi zaten ama çabuk toparlamalarını ve karşılıklı konuşarak bir şeyleri aşmalarını sevdim. Caroline çalışırken ben yoruldum diyebilirim, Jillian bana biraz bencil geldi her şeyi Caroline'a yıkarak ama sonrasındaki teklifi ve Caroline şartları vs. güzeldi. Sophia ve Neil'in durumuna gelecek olursak erkeklerin Neil'in yaptığını aldatma olarak görmemeleri aşırı büyük bir saçmalıktı. Sırf arkadaşınız diye de birinin hatasını yok sayamazsınız. Benim arkadaşım yapsa ağzına ederdim. Kadınların da onlara daha ikna edici ve açıklayıcılarını isterdim açıkçası. Neil'in neden bunu yaptığının da temeli yoktu o kısım çok havada kaldı. Birbirlerini kıskandırma çabalarından o kadar da keyif almadım açıkçası. Clive'ın durumuna da bir kedi sahibi olarak çok üzüldüm ve Caroline'la empati kurabildim ama haremiyle de olsa geri dönmesine sevindim, eski Simon'ı örnek alması hiç hoş değildi. Hahaha. :D Son kapanışı onun ağzından okumak çok eğlenceliydi.
Tam İsabetAlice Clayton · Dex Kitap · 2016212 okunma
7/10
·272 syf.··
2022 53. kitabı
·
28 saatte okudu
·
Okunma: 28 Aralık 2022 20:16
7.5... Yazardan okuduğum ilk kitap. Zaten çok da eski bir kitap, bu yazım dilinden de konudan da belli. Aslında çok daha güzel olabilecekken bence biraz duygu eksikliğiyle "eh işte" olmuş diyebiliriz. Aslında kalemi güçlü bir yazar şu konuyu öyle bir zirveye taşırdı ki hüngür hüngür ağlardık ama maalesef bana çok geçiremedi bazı şeyleri. Aslında Elec'in hayatındaki gizem kısmının altında yatan sebep çok iyiydi ama yazar ne dramını iyi vermiş ne de güzel doldurabilmiş. Çeviriyi de pek beğenmedim açıkçası bir olmamışlık vardı sanki. Bu çevirmenden okuduğum bütün kitaplarda aynı sorunu yaşıyorum genel olarak. Kitabın ilk kısmında karakterlerin ergenliklerini okuduğumuz için ben bunları sevmeyeceğim galiba oldum. Yine Greta'yı daha çok sevdim çünkü bazen beklediğim tepkileri verebildi ama Elec beni o kadar sinir etti ki anlatamam. Yani tamam arada atışmaları vs. güzeldi de Elec çoğu zaman pisliğin teki gibiydi. Yani öyle bir çocuk değil ama kendini öyle olmaya zorluyordu. Aslında Greta'ya olan korumacı tavrı, onun ağladığını gördüğündeki panik halleri güzeldi ama sonrasında her seferinde her şeyi mahvetmek konusunda muazzamdı. İkinci kısımda da 7 sene sonrasını okuduk ve tam karakterlerin olgunlaşmasını bir tık severken, Elec'in Sadakatsiz Volkan gibi ikisini de aynı anda seviyorum tripleri beni sinir etti. Biri şu adama aldatmanın sadece fiziksel olmadığını duygular ve düşüncelerle de olduğunu anlatabilir mi? Ki kitabın sonuna doğru öğreniyoruz ki zaten bunun farkındaymış. Ve Chelsea'ye olan duygularıyla Greta'ya olan duygularının farkını çözebildi sonunda. Chelsea'ye üzüldüm açıkçası kız bunları hak etmiyordu. Bir de Elec'in kitabının yer aldığı kısımda keşke font farkı olsaydı ya da paragraf tırnak içine alınsaydı da her şey birbirine karışmasaydı. Ve biz zaten
Sen Bana YasakPenelope Ward · Yabancı Yayınları · 2020400 okunma