8.5 verdim... Öncelikle ilk kitaptan çok çok daha iyiydi bunu söylemek istiyorum. Karakterler, olaylar, duygu vs. oldukça güzel verilmişti bence. İlk kitabın duygusuzluğu yoktu. Zaten tür olarak erotizm kategorisinde olan bir seri yani bol bol sevişme sahnesi bulundurması ya da fantezilere yer verilmesi normal geldi bana. İlk kitapta Sara'yı Chloe'nin yakın arkadaşı, Max'i de Bennett'in arkadaşı olarak görmüştük. Bu kitap da bunların tesadüfi karşılaşmalarıyla yaşadıkları kurallı ilişkiyi anlatıyor. Yine de bodoslama bir giriş olsa da bence duygu olarak çok çok iyi verilmişti. İlk kitaptaki o "ne oluyoruz be" durumu yoktu. İkilinin birbirinden etkilenişlerini, cinsel çekimlerini daha çok hissettim bu kitapta daha ilk andan itibaren. Sara ve Max'i de Chole ve Bennett'ten daha çok sevdim. Sara'nın aldatıldığını ilk kitap okumuştuk zaten, burada bunun ayrıntılarını da öğreniyoruz ve sonrasında yeni bir şehre taşınarak kendini yeniden keşfetmesini ve bastırdığı gizli tutkularını okuyoruz. İlişkideki ilerleme adımları güzel anlatılmıştı. Max'in bencil olmayıp sonuna kadar Sara'nın duygularını ve isteklerini önemsemesi çok güzeldi. Fantezi dünyaları rengarenkti maşallah. Ama farklı tutkulara sahip insanların olduğu bir dünyada yaşadığımız için pek şaşırmıyorum ve doğal buluyorum açıkçası. Porno izlemekle bunu canlı yapmanın hiçbir farklı yanı yok aslında bakarsanız. Yani olabilecek şeyler bunlar. O kısımlara hiç takılmadım ben. Sonunda da aslında ben Sara'nın biraz sürünmesini isterdim ama Max kıyamadı ve yazarlar da pat diye orada bitmiş. Keşke biraz daha bir şeyler okuyabilseydik onlar hakkında dedim açıkçası. Umarım serinin devamında ya da novellalarda olurlar.