kitap o kadar çabuk bitti ki, açıkçası daha fazlasını beklerdim. ama yine de basit ve güzel hikayeştirilmiş bir kitap. fırsat buldukça içindeki çizilen resimleri boyayacağım artık.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Kitap asla beklediğim gibi değildi. Ah bir de çevirmenin sürekli "filan" demesi. Gerçekten çevirmen olurken hiç mi yazım kurallarına dikkat etmeyeceksiniz ya? Okurken gözüm kanadı resmen. Filanmış. Sensin filan. Ve kitap sadece bir çocuğun üniversiteden kovulup eve gelme sürecini anlatıyor. Dümdüz bir kitap yani.