Kitap asla beklediğim gibi değildi. Ah bir de çevirmenin sürekli "filan" demesi. Gerçekten çevirmen olurken hiç mi yazım kurallarına dikkat etmeyeceksiniz ya? Okurken gözüm kanadı resmen. Filanmış. Sensin filan. Ve kitap sadece bir çocuğun üniversiteden kovulup eve gelme sürecini anlatıyor. Dümdüz bir kitap yani.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Koca kitapta beni etkileyen bir alıntıdan bahsetmek istiyorum.
"Çünkü insan, tıpkı savaş meydanında da olduğu gibi adaletin karşısında da kendini ölümden kurtaracak vasıtalarını kullanmaya alışmamalıdır. Savaşta silahlarını bırakmak ya da düşmanların önünde diz çökmek insanın hayatını kurtarabilir, buna şüphe yoktur. İnsan herhangi bir şey yapmayı ya da söylemeyi göze alıyorsa ölümden kurtulmanın yollarını bulabilir. Asıl zor olan ölümden kaçmak değil, adaletsizlikten kurtulmaktır, çünkü o ölümden daha hızlı koşar."