Camus'nun okuduğum ilk kitabıydı. Kitaba birkaç kere başlayıp yarıda bırakmıştım. Yarım bırakmamın sebeplerinden bir tanesi hikayenin üslubuydu aslında. Kitabın çevirisini yeteriz bulduğum noktalar da oldu. Yabancı kitapları okurken bunu çok sık yaşıyorum. Sanki orada anlatılmak istenen bir şekilde havada kalıyor. Tam olarak bana geçmiyor maalesef.
Yabancı'ya gelecek olursam ilk kısmı genel olarak biraz durağandı. Bu yazarın üslubundan da kaynaklanıyor olabilir. İlk kısmı hiç akıcı değildi diyebilirim. Benim çok sahiplenebileceğim bir hikaye değildi genel olarak. Bunun dışında bohemlik sezdim hikayede. İkinci kısım ilk kısma nazaran daha hareketliydi ve ana karakterin ruhuna daha fazla yer verilen bir bölümdü.
Genel olarak kitap biraz durağan bir kitap ama ben yine de bir şans verilmesi taraftarıyım.
5/10